tisdag 23 augusti 2011

Tisdag...

I söndags åkte jag till Lagga för att titta på lagträningen. Det va Eva som höll i den å tjejerna va riktigt duktiga! Blir sjukt sugen på att träna själv när jag ser andra som gör det... För att inte tala om hur sugen jag e på att åka ut å tävla =P

Det är spikat å klart att jag kör en av Laggas hästar på söndag oxå. Det ska bli spännande å riktigt roligt. Ska knoppa Caisa oxå på morgonen. Kuligt kuligt ^_^ Ser verkligen fram emot söndag nu.

Ikväll ska jag åka med Madde på en partylite träff. Ska ju bli konsult nu så om någon vet med sig att dom vill köpa lite ljus att lysa upp höstmörkret med nu så är det snart bara att boka in ett ljusparty ^_^ Kommer ju även att ha ett själv inom en snar framtid (mitt första, men Madde kommer hålla i det) Hojta även till om du/ni vill komma på det =D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar