måndag 30 april 2012

Valborg

Solen skiner och fåglarna kvittrar. Adam har sovit sin lur å vi ska gå ner till Ica å köpa välling som e tvärslut. Arvid kommer ev hem sent från jobbet å när han kommer så drar jag! Inte för att vira valborg, nej nej! Jag drar till Lagga för min ridlektion jag rider varje måndag ^_^ En underbart chill valborg måste jag säga! Alldeles lagom =P Visst skulle det va kul å sitta i en park med min syrra å snacka skit, men nu går inte det å jag gråter inte över det heller. Jag får va hemma med min prins å bara mysa å busa så =)
Något jag hade velat däremot är att gå till kasen ikväll å lyssna på pappa vars kör sjunger in våren å titta på när dom tänder kasen och kika på fyrverkerierna, (fick helt ärligt slå upp ordet då jag inte kunde stava till det ;)), men det går ju inte med liten kille som somnar kl 19.00 så det får va!

Ha en trevlig Valborg alla där ute!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar