måndag 21 januari 2013

Lite panik såhär i förskott

Fick igår veta att en av mina största "kollegor" och hjälper osv när det kommer till tävling ska va borta när vår lokala hopptävling är... *Paniiik*

Ni anar inte hur svårt det är att få tag i funktionärer som är äldre än typ 15... Det är jättetrist... Vi är en liten klubb, men vi växer och vi behöver visa att vi är så bra som vi är osv, men för det så måste vi visa oss utåt och då med tävlingar och då behövs självklart funktionärer... Nu har det varit så att vi är ett gäng på ca 5 pers som gjort typ ALLT och verkligen har fått tjata på folk för att dom ska ställa upp (missförstå mig inte, våra funkisar är underbara, men det är alltid samma som ställer upp) Nu är iaf strategin att börja leta funktionärer redan snart =P Tävlingen är 9/6 så nu är det ju en bra tid att börja jaga ;)

Aja, nu har jag fått gnälla osv lite =P Jag har nästan 6 månader på mig så det ska väl gå att fixa, men vi är ju bara några st som har kunskapen att rodda en hel tävling och det är därför jag känner lite panik =P


1 kommentar:

  1. Det kommer att gå bra. Vi ska försöka planera så mycket som möjligt innan ! :D /Sofia

    SvaraRadera