onsdag 10 april 2013

Lycklig tjej!

För 8 dagar sen blev denna vackre tjej äntligen "min"


För 8 dagar sen flyttade vi även till Nordic Lights stuteri där Hessan verkligen trivs hur bra som helst!

Hon har ju stått med hovböld i snart 5 veckor, men nu har jag faktiskt ridit henne en gång. Hon ömmar lite i sulan om det blir för mjukt, men håller man sig på spåret eller i skritt så funkar det kalasbra! Hon är dock PIIIGG!!! ^_^

Är helt förundrad över att jag ridit henne i över ett år, men det är först nu efter dom senaste 2 veckorna som jag och Hessan har börjat connecta riktigt ordentligt =) Ruskigt roligt faktiskt! =)

Jag, min optimist, har även anmält oss till en tävling. Den 12/5 är tanken att vi ska åka till Norrtälje RK och rida en LC:1. Får se hur pass igång vi är då bara, men det är ju inte värre än att vi stryker oss isf =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar