tisdag 11 juni 2013

15 veckor kvar

Å jag har redan ajaj i mitt bäcken... Får ta en dag i taget och göra det bästa av situationen. =)

Har inte ridit på en halv evighet känns det som. Fy vad jag saknar att rida min fina tjej. Tur att hon får bra motion å träning ändå =) Idag fick tanten nya skor oxå. Hoppas på att dom ska hjälpa henne att gå som en normal häst oxå ;)Annars går hon på bete och mår allmänt bra. Hon har inte ens blivit sommarfet som hon brukar. Tacka gudarna för ett relativt magert bete ;)

Jag har 3 arbetspass kvar, sen har jag 4 veckors semester. Ska bli skojj å skönt. Alla 3 är faktiskt lediga samtidigt alla 4 veckorna och vi har ingenting inplanerat än så länge... Massa "vill göra" saker, men inget spikat =P Oh well. Något lär man väl komma iväg å göra under dessa veckor ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar