onsdag 16 november 2011

2011-11-16

Ojdå... nu va det sådär länge sen igen...

I söndags va det ju tävlingsdax! Lyckades faktiskt deala till mig en tävlingskavaj som satt bra på mig å även bli av med min gamla som va för liten! Bra deal! Tack Malin ;)

Jag red ju Macho i båda klasserna (LC:1 och LB:1) och jag är rusktigt nöjd med min prestation i båda klasserna (fick dock en felridning i första då jag gjorde halt å hälsade på domaren =P). Jag måste se till att gå ner i vikt på riktigt nu så jag har det lättare att rida... Men men! I LC:1:an vann jag med 171p vilket är 63,3% å jag är otroligt nöjd med det! LB:1:an kom jag 2:a (tyvärr bara en placerad) med 177p och 61% vilket betyder att jag red 2 godkända program på en underbar häst! Nu vill jag UT!!! ^_^

Adam har fått ännu en tand  nu så han har hela 5 tänder =) Han kan även hitta lampan om man frågar honom vart den är <3

Hoppas på att få lite bilder från tävlingen, men vi får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar