fredag 4 november 2011

Godmorgon!

Idag ville Adam vakna kl 7. Det är faktiskt helt ok tycker jag. Bättre än 05.30 som han tyckt va bra några dagar i sträck nu. Hualigen! Jag är verkligen ingen morgonmänniska... Men jag har blivit piggare på morgonen ändå, men nää... Jag älskar att sova!!! Jag skulle vilja sova ett dygn i sträck nu känns det som. *trött* Men ja, Adam vaknar en gång/natt, kl 02.30 för att vara exakt faktiskt. Vet inte riktigt hur jag ska göra med att sluta med matning på natten. Det kan ju hända att han behöver maten då han inte äter överdrivet mycket på dagarna, men samtidigt sägs det ju att dom inte behöver äta på natten när dom blivit 6 månader å Adam är ju 10 månader nu... Men å andra sidan borde det ju sluta automatiskt någon gång... Eller?



Dagen planer då? Har inga speciella planer... Funderar på att åka tillbaka till Hööks å köpa en lädertvål så jag kan börja ta hand om mina snordyra ridstövlar... Måste bli bättre på det.. Nu är dom faktiskt rätt smutsiga. =/ Sen är det ju tävling snart å då ska dom glänsa ;)


2 kommentarer:

  1. SV: Jag tycker nog också att vit padding är snyggast faktiskt :)

    SvaraRadera
  2. Tänk på att vanlig sadeltvål förstör ridstövlarna... Använd endast skoputs och borsta upp dem med skoborste.

    SvaraRadera