torsdag 14 juni 2012

Torsdag...

Adam har verkligen skitkul... Jag har vatten och smörgås i en härlig mix under hans stol... Frukost kallas det nog =P Aja, så länge han får i sig något så är jag nöjd. Han har tänder på g oxå vilket gör att han inte är så bra i magen för tillfället och dregglar som en bulldog eller två! Härliga tider! ^_^
Nu är det bara två veckor kvar på denna förskola å sen blir det flytt till Skutan i två veckor för att sen gå på sommarlov fram till 16 augusti då han äntligen får börja på sin förskola som han förhoppningsvis ska gå på tills han är för gammal ^_^ Då hamnar han på Tallbacken. Mina syskon gick på Tallbacken och tom på samma avdelning som Adam kommer gå på (sen om dom har gjort om vet jag inget om, men dom gick på gul å han ska gå på gul ;))

Jag å Camilla letar flygresor för fullt... Det finns lixom inget under typ 3500:- och det stör oss lite... Att enbart en tur och retur ska gå på lika mycket som hotell å grejjer =/ Sjukt! Men vi SKA till Bodrum å vi SKA åka om ca 5 veckor!!! *längtar*




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar