lördag 2 juli 2011

...

Vill bara skriva och be om ursäkt för att jag är dålig att höra av mig till folk som jag bryr mig om, men jag har inte orkat... Jag har kommit in i en av mina svackor, samtidigt som jag varit skadad (det gör fanimej ont att spräcka revben vill jag lova) så jag har inte pallat... Har inte orkat mer än att ta hand om vår son å nu räcker jag knappt till det... Det är underbart att Arvid har semester så jag kan ta mig upp på fötter igen, och det lyckas jag alltid med tillslut! Å ovanpå allt det så är min telefon helt jävla dum i skallen så om någon skickat sms å inte fått svar eller så beror det på att jag inte fått något sms! Kolla om det levereras när ni skickar till mig. Ska ta tag i det någon gång snart... När jag orkar... Nu ska jag försöka sova i värmen tills Adam vill ha mat vilket borde vara om ett par timmar...

Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar