tisdag 19 juli 2011

Hej igen!

Det va ett tag sen nu. Vad har hänt sen sist då?

I torsdags åkte Fabbes ägare bort för att jobba och kommer hem på måndag, vilket betyder 9 dagar med finingen. Va väldigt nervös i början iom att jag bara suttit i sadeln en gång sen jag gjorde illa mig.

Ida följde med till stallet i fredags och det va skönt för mig faktiskt. Men satan vad dåligt det gick å rida... Fick iaf hjälp av Kerstin efter ett tag å då gick det bättre.

I lördags red jag på kvällen å det gick skit. Bara skit, skit, skit. Ingen framåtbjudning what so ever. Men det va helt å hållet mitt fel. Jag vågade inte säga till honom.

I söndags red jag samtidigt som Kerstin och det gick faktiskt bra =) Kerstin hoppade upp å red en stund å sen fick jag sitta upp igen å känna skillnaden å WOW måste jag faktiskt säga. =) Det va kul!

Igår red jag själv utan hjälp å det gick bra =) Framåt och lyssnade bra =) Det va kul.

Idag red jag själv igen å det gick ännu bättre än igår. Orkade mer, red tom Fabbe svettig! Det va roligt faktiskt att jag orkar så mycket mer nu än i fredags! Visst, jag svettas, men det är inte alls som då. Inte ells som igår ens! =)

Det går bra nu! =D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar