måndag 4 juli 2011

tröttsamt...

Har fått en tid till BVC för 6 mån kontroll samt vaccinering imorgon 09.30... Hade 2 missade samtal när jag vaknade och ett röstmeddelande där det va BVC sköterskan som meddelade att vi missat vår tid och att jag bör ringa för att boka en ny... IDAG???? WTF!!!
Ringde dit iaf å ja, vi hade tid idag 09.00...? OCH en tid 4 augusti...? Vad ska vi göra där då undrar jag... Jag har inte hört något om 4 augusti... =S Ingen tid fanns imorgon iaf. *suck* Det är andra gången det blir konstigt med tiderna, men sist fick han iaf 2 tider samma dag... Blir så jävla less!

Annars då? Lite ont i halsen å allmänt seg. Måst börja handla idag då jag, Arvid och Siba åker till Tyvö på onsdag fm =D Eller imorgon kväll beroende hur Arvids mamma orkar med Adam då han ska vara där tills vi kommer hem på fredag kväll =) Hade gärna tagit med honom, men det blir så bökigt. Inget rinnande vatten, brunnarna på ön är sådär så vi lär ta vatten till honom, bara smala stigar med massa berg å sten så barnvagn är ju inte drömmen att dra där... Nää, vi ska få lite egentid å sömn å ta igen oss lite =) Adam kommer få det kanonbra hos sina farföräldrar <3

Å igår bestämde jag och Fabbes ägare att jag ska sitta upp igen nästa måndag efter att hon ridit å de hur det känns! Är rätt nervös för själva uppsittningen iom att det va den som gick så otroligt fel och som slutade med sjukhus... Men har han gått så är det inga problem =) Avgudar hästen så skulle vara otroligt sorgligt att bli rädd för honom! Snällare är svårt att hitta, och då har dom inget eget humör alls... Så det ser jag fram emot =) Ska ha honom imorgon å se hur han mår då han vaccineras idag å sen ska jag ha honom lördag och söndag =) Mys!

Annars då? Allmänt less och orkeslös å känner att jag gärna skulle bosätta mig ute i skogen utan människor omkring mig... Så Tyvö blir KANON nu ^_^ Jag kommer kunna sola i bikini utan att oroa mig för att folk ska se mig å tycka saker... Jag avskyr verkligen hur jag ser ut nu, men ska komma igång med träningen snart iom att revbenen känns så mycket bättre! =) Tror det är mycket därför jag gärna isolerar mig nu... pga min vikt! Inge bra, inge bra... Men men!

Aja... Suga snor ur Adams näsa är något jag ska försöka mig på ni... Inte poppis kan jag lova!

Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar