tisdag 21 februari 2012

Jag vill bli bäst!!!

Men att vilja är inte värt när man är en fegpropp som jag är! Jag måste ändra på mig!!!

  • Hur ska jag bli modigare?
  • Hur ska jag våga lita på mig själv?


Jag VET att jag inte är dålig! Jag VET att jag kan bli bra! MEN... inte som det är nu! 
ISH så otroligt irriterande det är att sitta å VETA att jag KAN ta mig ur situationer som kan komma upp, och gör jag inte det så är det inte hela världen, men det blir en spärr! En mental blockering som bara skriker NEEEJ!!! Det är inge roligt alls... 



Jag förtjänar bättre av mig själv. Jag måste ge mig själv mer tillit. 


Hittade en störtskön bild på nätet ^_^


1 kommentar:

  1. Att vara medveten om dilemmat är ett första steg i rätt riktning.. Jag har ju själv lite samma typ av grejer för mig ibland, och det dumma är ju att man bara gör allt svårare för sig då.
    Vi andra tvivlar inte det minsta på din kapacitet. ;)

    SvaraRadera