tisdag 21 februari 2012

Nu är det mycket som händer!

Den 1 mars hämtar jag nycklarna till vårat nya hem som ligger i Knivsta. Det ska bli otroligt härligt att komma tillbaka dit måste jag erkänna! Jag kan gå till nästan allt och jag kommer ha massa mil mindre till Lagga!

Den 5 mars börjar inskolningen för Adam på förskolan. Han har hamnat på en tillfällig avdelning så han får gå där tills han får plats på något annat ställe =) Men det känns bra med stället han börjar på nu iaf.

Den 7 mars börjar jag jobba igen. Börjar med ett kvällspass och sen har jag, vad jag fattat, lite helger osv som jag hade förr. Det kommer nog bli kalasbra det!

Sen sitter jag ju numera i Lagga Fältrittklubbs styrelse och där har jag lite arbete att göra till nästa möte. En budget och lite annat. Mycket blir det, men kul är det!

Den 1 april har vi vår första lokala tävling för året oxå. Det ska bli super roligt verkligen! =) Älskar det. Det är otroligt trevliga människor som kommer och tävlar och man får träffa lite folk från andra klubbar vilket alltid är trevligt =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar