torsdag 20 oktober 2011

Lite nere...

Fick veta igår att en fin människa som jag inte känner (men önskar att jag kände) avlidit otroligt hastigt och oväntat! Jag lider med min vän som va med och bevittnade det hela och försökte hjälpa henne tillbaka till livet, men det va försent. Jag kan inte ens föreställa mig hur hennes nära å kära mår då jag faktiskt tagit detta åt mig å är nere å tänker på henne...

Vi alla måste lära oss att njuta av livet, leva i nuet och vara glada för det vi har!


Imorgon ska jag till Knivsta på ljusparty! Det känns riktigt roligt även om jag inte har så stor koll än. Men KUL är det =) Å jag har faktiskt tjänat lite på det oxå. =) Riktigt skojj!

På söndag är det final i Div 3 dressyren på Jälla. Det ser jag fram emot. Ser fram emot att kliva upp astidigt, åka till Lagga och koppla på transporten å köra Caisa å Erika till Jälla, sitta å frysa i flera timmar å vänta på att tiden ska gå =) Faktiskt... Det ska bli hur kul som helst! Å igår fick jag veta att jag blivit satt som lagledare för Div 2 laget oxå! ^_^ Otroligt jätteskojj!!! =D Det är i vår å första omgången är 31/3 på antingen Lurbo eller i Heby! KUUL!!! ^_^


Eventuellt blir jag lagledare för hopplaget oxå, men det får vi se =)


Jag verkligen ÄLSKAR att jag har kommit igång så bra och fort som jag gjort nu inom klubben!!! Så jäkla lycklig!!!


1 kommentar: