lördag 1 oktober 2011

Rätt dålig...

Fy bubblan vad dåligt jag mått veckan som varit... Haft 39,6 i temp å med medicin gick det ner till typ 39,0-39,2... USH! Arvid va iaf hemma med Adam måndag å tisdag, sen klarade jag mig själv iaf. Nu har jag varit feberfri i 2 dagar, men hostar fortfarande. Hoppas det försvinner snart!

Å nu är det typ bara en vecka kvar till vår lokala dressyrtävling =D Fy bubblan va kul det ska bli =)
Känner att jag har koll på det mesta, men har fortfarande mycket att lära i Equipe. Ska bara göra mig iordning nu tex så ska jag fara till Linda å få hjälp med det hela =) Imorgon ska ju startlistorna publiceras på hemsidan så =) Å IDAG kom sista laganmälan in så nu är alla lag klara vilket e rätt skönt faktiskt.

Nää, kanske ska ta å klä på mig lite... Blir lite kyligt att åka i handduk tror jag... Jobbigt oxå =P

1 kommentar:

  1. SV: aa, jag vet jag har tänkt det men de har bara dyra sadlar vad jag hört. Men det kanske blir en tripp dit i varjefall.

    SvaraRadera