torsdag 13 oktober 2011

*Skäms*

Ok jag erkänner... Jag har fuskat MASSOR!!!

Men nu testade jag min tävlingskavaj igen å det ska bort ett par cm över bysten, sen kan jag ha den. Min äckliga putmage har det försvunnit massor ifrån TROTS allt fusk... Så nu ska jag banne mig köra helhjärtat på LCHF å ENBART LCHF!!! USH vad dum jag varit som fuskat så mycket! Det är ju bara jag som lider av det ju. DUM-I-HUVUDET!!! Hade jag inte fuskat så jättemycket hade jag kommit i kavajen nu. Att jag inte kommer i byxorna än gör mig inte så mycket då dom är så låga i midjan så det är inte klokt... Jag vill ha dressyrbrallor som man knäpper typ vid naveln ^_^ Det ska jag införskaffa mig när pengar rullar in! (Lön får jag ju inte nu så då får jag skriva så) Men det blir inga dyra saker iom att jag satsar på att bli smal(are) inom en snar framtid =) Mål ska man ha å hästarna driver mig mest nu. Vill dock hitta någon som jag kan tävla!!! Har ett erbjudande, men den hästen va otroligt svår (all eloge till ägaren som rider henne så bra) så jag vet inte riktigt... Vill inte ha någon som är för stor då jag inte rår på så stora hästar med min otroliga längd. Lagom är bäst! Typ 160-165 är alldeles perfekt lagom =) Blir ju lättare att rida lite mindre hästar när jag går ner i vikt oxå. Vet dock inte alls vad jag väger nu då vår våg gett upp... Batterierna är slut å vi har inget minne =P Haha! Men men! Arvid har ju gått ner 7 kg den jäveln! Jag räknar cm jag ;) Haha!

Men hittills ser det ut såhär för mig:

Mage: -3cm
Midja: -1cm
Byst: 0cm
Lår: -1cm


Det är ju så irriterande att veta att jag faktiskt lagt på mig igen efter att jag mätte sist... Så nu SKA jag klara detta!!! Det är ju galet god mat vi äter på kvällarna, det som är jobbigt är att jag måste laga frukosten å det är faktiskt pinsamt att skriva det... Jobbigt? Nää det håller lixom inte! Nu jävlar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar