onsdag 12 oktober 2011

Ojojoj!

Ber om ursäkt till er att jag inte bloggat...

Nu är iaf tävlingen klar, alla resultatlistor är som dom ska och resultatet är även inskickat till Distriktet så dom kan lägga upp det =) Love it!
Tävlingen gick hur bra som helst!!! Dock så tog bläcket i skrivaren slut lagom till andra klassen innan jag hunnit skriva ut dressyrprotokollen så Arvid fick åka akut å köpa ny svart patron =P Men domaren va jättegullig å väntade utan att bli irriterad =) (kan inte börja utan protokoll att skriva på) Men vi blev bara 15 min sena så det va rätt bra ändå =) Sen när det va 8 ekipage kvar så började folk stressa om nuvarande ställning i lagen så jag letade å fipplade (vilket va helt onödigt) å då vart någon inställning fel så jag fick inte in som sista resultaten i datorn *KATASTROF* men vi löste det ^_^ Fick även fint betyg av överdomaren så det va en riktigt lyckad, och kall, dag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar