fredag 13 januari 2012

Ännu en utbildning!

Yes, nu är jag anmäld till ännu en utbildning. Denna gör att jag får anordna utbildningar i Grönt kort! Numea måste den som leder kursen vara utbildad, vilket jag tycker är bra! Så jag och en tjej till från klubben (systrarna kan inte bestämma sig riktigt ;)) ska gå utbildningen den 11/2.

Sen är det årsmöte på klubben den 12/2! Det ska bli spännande. Har anmält intresse för att gå med i styrelsen så blir jag invald kommer jag sitta där 2012 och det ser jag fram emot!

Den 21/1 har vi i tävlingsgruppen möte oxå. Då ska vi planera tävlingarna för våren 2012 och lite så =) Vet att det är iaf 2 st nya ansikten i gruppen så det blir jätteroligt =)

Annars har det väl inte hänt så mycket... Har en förkylning som vägrar lämna mig... Adam går som en hel karl (som är lätt på fyllan dock =P) och lär sig nya saker varje dag tycker jag.

Arvid är ledig idag och på måndag <3 lång helg hela familjen <3

På söndag ska jag ut till Lagga då vi har Blåbärshoppning och Stilhoppning (tävling). Det ska bli kul. Måste komma ihåg min kavaj som jag ska låna ut till Carro... *inte glömma* Måste oxå åka till Hööks och byta mitt träns som va för litet för Cizen =P Tjockskalle! ;)

Just det, har glömt berätta om tävlingen i söndags... Jag red inte! =P Han va sketapigg å bockade å jag blev rädd å hoppade av. Så va det med det! Haha! Men jag ska rida privatlektion för Sofia på honom så jag rider in mig på honom lite mer. Sen ska Charlotta Ingvarsdotter komma ut å ha träningar så då ska jag oxå rida honom har jag tänkt =) Sen hoppas jag att vi lägger en dressyrtävling snart igen så jag kan RIDA denna gång å inte fega ur ;) Haha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar