måndag 30 januari 2012

Sjukt barn

Adam är sjuk å jag är trött... Det blev inte många timmars sömn inatt och inte nu på dagen heller för varken Adam eller mig. Jag är ju så fruktansvärt bortskämd med ett barn som faktiskt sover som han ska på natten, förutom att han vaknar och vill ha välling en gång/natt, och nu när han är sjuk så blev det inte så. Eller, jag satt och tittade på Walander och hörde vid 22 att Adam lät, gick in och kollade och han låg som att han sov, men va vaken... Gick ut igen och kollade honom regelbundet fram till 01... fortfarande samma sak. Låg som att han sov, men va vaken... Jätteglad när jag kom in osv, men gick jag så la han sig ner igen. Lite högre temp än hans normala så det kanske va något sånt. 03.15 fick han välling och 05.30 ville han gå upp... =/ Jag är som sagt otroligt bortskämd... Tycker så synd om honom då han inte klarar att äta vanlig barnmat nu för han får kväljningar av bitarna och kräks... =( Vatten är han inte intresserad av heller... =S Men vällingen har gått ner en gång iaf vilket är skönt. Då slipper jag oroa mig alltför mycket om att han inte äter...



Ikväll blir det ingen ridning för mig då distriktet lagt andra delen av sekretariat utbildningen ikväll kl 18.00. Men men! Det är nyttigt det med. Får se om jag kanske får rida igen den lektionen någon annan dag =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar