torsdag 26 januari 2012

Klippning idag!

Jag slapp gå upp jättetidigt för att köra Arvid till jobbet så jag kunde ha bilen. Han tog volvon istället ^_^ Men likförbannat har jag varit vaken sen 05.40... Men men! Vid 10 ska vi åka till Adams faster. Han ska få vara där några timmar för jag ska faktiskt klippa mig idag ^_^ Inte en dag försent tror jag =P Ska bli klippt av ingen mindre än Sofia som går frisör utbildningen och praktiserar i Knivsta en gång i veckan =) Det ska bli sjukt spännande, men blir det fult så kommer hon få äta upp det länge! ;) Haha!

Har beställt lite prisrosetter från Plaketten och dom har kommit. Trodde dom skulle levereras till Lagga, men jag får hämta ut dom i Knivsta så då passar det ju väldigt bra att jag ska dit idag iaf =) Ska ju beställa stallplaketter oxå har vi tänkt. Men måste fixa en bild på vår logga för att kunna skicka in den... Det borde jag göra rätt snart tror jag... Hmm...

Saknar redan Lagga å jag va där senast i måndags =P Men det är nog för att jag vet att jag inte kommer rida försen den 5 februari nästa gång!!! Det går inte för sig... nej nej! Måste ta mig dit någon dag snart =P Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar