onsdag 11 januari 2012

Äntligen...

Äntligen har distriktet godkänt vår första tävling för 2012! 3 st ska vi ju ha och den första är den 1 april. Men jag kan ändå inte skicka in propositionen än du det fattas en domare, vetskapen av hur många lag som kommer till start (så jag vet hur många som kan rida i varje klass) ock reglerna för cupen. Men men!

Har iaf hunnit med en del till ponnydressyren. Jag har fixat funktionärslistor och lite fuktionärer (ska jaga lite på hopptävlingen på söndag), domare i förklassen och överdomare i lagklassen (samma domare), börjat på propositionen och lite så! Skönt att vara igång igen ^_^ Har längtat! Känner att jag vill ha mycket klart i god tid med den första tävlingen då den andra rids den 13 maj (även den en ponnydressyr, dock inte lagtävling). Mycket är det och jag älskar det ^_^

Nästa vecka börjar en av m ina utbildningar oxå. Första delan av seketariatutbildningen är det då och då kommer dom gå igenom TR (tävlingsreglemente) och allmän seketariatkunskap.

Nu väntar jag bara på att dom ska släppa inbjudan och öppna anmälan till VULK:en! Ser fram emot alla roliga utbildningar jag får gå i vår =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar