måndag 28 mars 2011

Dag 6

♥ Dag 6 – Min dag.

Jaha... Dagen måste ju har börjat när jag väcktes av Adam strax innan 4. Gav mat å somnade om... sen väcktes jag minst en gång i timmen fram till 08.40. Då klev vi upp. Mös lite å nördade här lite å sen blev fisen trött igen så då gick vi å sov 2 timmar =) Sen gick vi över till Sanna och fikade lite och umgicks lite. En vän till henne kom över med sina barn oxå så det va trevligt =)  Efter en stund gick jag och Adam hem igen å kom på att jag va tvungen att köpa en wokpanna så jag kunde laga kycklinggrytan jag ville ha till middag, så jag och Adam satte oss i bilen å for till Uppsala in da Volvo! In på Ikea å kom hem med detta:













Och svarta servetter, men det fanns ingen bild på dom ;)


Efter det for vi till Ica Maxi och handlade lite å sen for vi hem. Väl hemma så lagade jag mat å så kom Arvid hem. Sen har vi ätit, nattat fis, Arvid diskade å gjorde matlådor å nu har han gått å lagt sig å jag sitter uppe å inväntar Big Brother ;) I love it! =D







That´s it for now! Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar