tisdag 22 mars 2011

För tidigt...

Adam vaknade för en timme sen å va jätte pigg och jätte glad och låg och pratade i sin säng... Vilket betyder att det bara är att masa sig ur sängen... *gäspar* Det som är skönt att veta är att han inom någon timme kommer bli trött igen så då kan jag få sova en stund till =P

Såhär låter det när han sätter igång, fast lite högre å ännu gladare ^_^







Fick mitt nya H&M Club kort igår och tillsammans med det låg 2 rabattkuponger på 50 kr vardera. Det va väldigt trevligt då jag har en känsla av att jag kommer handla för sammanlagt 800 kr fram till den 3/5! =) Bra skit det där ^_^

Dagens planer är obefintliga! Bara vara hemma och dega eller nåt. Det är vi rätt bra på faktiskt. Vänta på att Arvid kommer hem från jobbet. Det duktiga människan började jobba 04.00 idag! Å jobbar sen till 16.00! Min duktiga karl <3

Nä, nu ska jag ta å käka lite frukost!

Hörs då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar