måndag 21 mars 2011

Dagens träning!

Ok... Det där va svårt! Men SATAN så jävla roligt det va! Aerobics goes Hip Hop! Me like! men som sagt... Det va svårt, å det gick fort, å jag fattade ingenting... =P Slutade med att jag gick tidigare då det inte va någon idé alls att vara kvar under finalen iom att jag inte kunde koreografin alls... Men på måndag kör jag igen med förhoppning om att hänga med lite mer! Men poppis va det. Det va jättemycket folk å jag såg inte ledaren... Note to self: Stå INTE längs bak nästa gång! Haha! Man lär av sina misstag! ;)

Nu är jag på pissigt humör av någon anledning... Stackars Arvid fick lite mutter å sura miner innan han gick å la sig... =/ Men men! Han känner mig som tur e... Å lär inte få någon jätterolig natt då Adam fick i sig typ 30 ml (brukar äta mellan 100 å 150) å kräktes sedan... Wee! Han kommer vakna vid 11-12 å vara hungrig å sen kan jag räkna med att mata typ var 3:e timme (vilket e mycket för att vara på natten) =P Jippie ^_^ Men han e sötast, charmigast å bäst ändå!

Mammas fina fina älskling!!! <3

Adam ca ett dygn gammal
Adam ca en månad
Adam ca 2 månader

Älskade barn <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar