fredag 25 mars 2011

Off we go!

Nu ska jag klä på både mig å Adam för snart far vi till Uppsala. Ska tanka å köpa skor ^_^ Sen åker vi till Knivsta där jag stannar tills Arvid slutar typ å då åker jag därifrån utan fisen. Ska bli väldigt skönt att få sova måste jag säga. Men tomt kommer det bli! Vi får se ikväll hur det känns, men det måste göras! Å det är rätt att göra det å jag litar helt å fullt på mina föräldrar å han kommer ha det skitbra där borta! =)

Jag och Arvid ska in på Maxi å handla så vi har mat å grejjer i minst 2 veckor å sen åka hem å äta pizza, glo på tv (ev en film) å bara mysa! =) Å imorgon e det party för min del. Arvid ville inte med så han agerar driver åt mig ^_^ Yeah!

Nä, om jag skulle sätta lite fart då... Kom på att jag ska packa ner sängkläder å madrass oxå...

Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar