fredag 2 september 2011

Fullt ös hela helgen!

Japp! Har faktiskt saker att göra hela helgen!

Ikväll är det ljusparty hos mig då jag ska börja sälja själv, men är faktiskt rätt besviken på vissa som jag bjöd... Folk orkar bara inte pallra sig hit och titta... Man behöver inte köpa någonting, men att få gratis fika, trevligt sällskap å titta på fina saker kan väl inte vara så jävla jobbigt va??? JÄVLIGT besviken!!!

Men jag har ju Ida som ställer upp i vått å torrt! Underbara hon! Tur är väl det, för annars skulle INGEN komma! (jag måste bara klargöra att jag förstår folk som är upptagna osv, men dom som bara inte bryr sig blir jag besviken på)

Ja skit samma...

På Lördag ska jag åka med på hopptävling i Strängnäs med finaste Fabbe och hans ägare! =D Haha, hon ringde igår å va såååå jävla nervös =P Jag kommer få hålla reda på både henne å Fabbe i Strängnäs =P Hihi! Men nervös får man vara! Det är hennes och Fabbes första tävling ihop och jag tror inte att hon tävlat på 10 år =P Men jag fixar biffen! Jag är lugn å har koll på allt... tror jag iaf ;) Haha!

Fabbe å Carro kanske? ;)


På Söndag ska jag till Lagga så det är lagträning inför nästa söndags lagtävling på UPK. Det är något vi ser fram emot väldigt mycket iom att tävlingen på Jälla blev inställd (dom har dom INTE kvarka vilket gläder oss väldigt mycket =)).

Ja det blir en hästig helg vilket jag inte har något som helst emot! =)




2 kommentarer:

  1. SV: Ja jo visst allting kan väl vara okej bara det inte blir förmycket. Men tex. limegröna lindor gillar jag verkligen inte :p

    SvaraRadera
  2. SV: Aj det låter inte skönt! Usch :/

    SvaraRadera