tisdag 13 september 2011

Ridning!

Igår vart det lite ridning. Började med att rida Hessan, en kompis häst, och OMG vad hon va svår! Men jag lyckades faktiskt nästan i slutet =) Ingen häst man bara sätter sig på och rider utan problem =P

Å sen for jag vidare till Lagga. Kom lite tidigt så jag hjälpte till med att göra iordning Ally till knattarna å sen mata på lite hästar till handikappridningen =) Sen kom Sofia och Eika ut å vi skulle kika på lite lokala tävlingar att arrangera nästa år! Jag och Sofia ska på möte på Upplands Ridsportförbund på onsdag då alla tävlingar för 2012 ska läggas =) Det blir roligt tror jag.
Red ju lektion iaf för första gången på över ett år. Satan i gatan vad öm jag är idag =P Haha! Men det va en kul lektion. Dressyr över bommar =) Jättenyttigt å bra. Jag fick rida min lilla bebis Calle! Underbara pålle ^_^ Han e så fin när han går där han ska å arbetar som han ska! Fina fina killen <3



Bilderna är tagna för 2 år sen när Arvid va med på prova på ridningen på Lagga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar