tisdag 20 september 2011

Tisdag... tror jag...

Hua vad dålig jag är på att hålla reda på dagarna nuförtiden. Det är mest pga Arvids jobb jag har koll =P Eller ja, nu när jag har börjat rida en gång i veckan igen så håller jag lite koll ;)

Har iaf blivit lite vän med Equipe nu efter en liten stund då ajg trodde att jag skulle bli gråhårig å börja gråta å allt sånt, men med lite hjälp så visade det sig att det bara va en liten inställning som va fel =P Haha. Jaja nu är det fixat iaf å anmälningarna strömmar in. Dock inga lag som är anmälda vilket jag tycker att lagledarna borde ha kunnat anmäla redan då laguppställningarna iaf inte är spikade försen man fyllt i listan på tävlingsdagen! *suck*

Nu är jag iaf väldigt trött och funderar på att gå å sova, men först ska Siba ut. Ska även försöka få Adam att sluta äta på nätterna... Hahaha! Det känns om ett projekt... *trött*

Aja! Sov så gott alla glada!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar