måndag 19 september 2011

Ojdå...

Va visst ett tag sen jag skrev något, men jag haft fullt upp.

I fredags fick vi förfrågan om vi kunde anordna andra omgången av div 3 dressyren då Bälinge av nån anledning vägrade... Dålig stil, men vi sa att vi tar den så nu har vi en tävling att planera som går om mindre än 3 veckor =P Den 9/10 kl 08.00 går första starten ^_^ Har dock troligtvis redan fixat sponsorer och priser till alla och det känns som att vi har koll på allt. =)



Idag va det ridning igen. Valde sist (trots att jag enligt listan ska välja först) och fick Tuffe. Tuffe heter egentligen Tuffe Tribute och är en travare född 1997. Jag blev faktiskt positivt överraskad när jag red då han va så otroligt mån om att försöka göra rätt för sig. Det gick ju inte alltid som jag ville, men han gjorde verkligen sitt bästa =) Så jäkla söt häst!



Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva... Men jag verkar gå ner lite i vikt iaf då jag numera får på mig mina ridstövlar utan att dra sönder fingrarna på dragkedjan ;) Alltid något =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar