onsdag 18 maj 2011

2011-05-18

Skäms på mig! Ush vad dålig jag varit på att uppdatera bloggen... Men nu ska jag göra ett försök!

I söndags gick vi över till grannarna en stund. Danne fyllde nämligen år så vi fikade lite å glodde på Pippi Långstrump =P Efter det åkte jag å Arvid till stan å handlade upp 2 presentkort Adam fick i dop present å bytte en ram på guldfynd som det blev dubbelt av (Ida å Betsy, ni borde skämmas ;) hihi)

I måndags åkte jag till mamma å pappa å kikade på den nya valpen som åkte med med Hope. En mycket trevlig liten tjej =) Fick även en jättesöt dop present som glömdes i lördags. Ska lägga upp bild på den så fort jag orkar leta efter kameran...

Igår va vi på BVC. Lillfisen väger nu strax över 6 kg å är 62,8 cm lång ^_^ Min stora kille!
På kvällen åkte jag ut till Madde å Jimmy å tog mig en tur på Macki. Han va jättesnäll å trevlig å helt klart en häst jag kan tänka mig en tur i veckan på i skog å mark! =D Kan nog hjälpa min lilla rädsla för att rida ut =D Härligt härligt! 

Ja det va en liten uppdatering iaf! Kanske kommer mer sen =)

Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar