torsdag 5 maj 2011

Dopsamtal!

Igår kom prästen hit å vi hade ett dop samtal. Det va väldigt trevligt å vi gillar henne otroligt mycket! Cool präst faktiskt ^_^ Har iaf bestämt psalmer så det är klart! Bara lite som ska bakas kvar, men det får jag göra nästa fredag så att det inte blir gammal å äckligt =P Eller ja, Arvids kläder är inte helt klara heller, men det blir förhoppningsvis klart imorgon å då är jag lugn för då har jag stenkoll! =) (tror jag iaf =P)

Börjar faktiskt bli lite nervös... Att stå där framme med alla människor som glor på oss =P När man gifter sig sen så står man iaf med ryggen mot publiken... Haha! Aja, bara att gilla läget =)

Men skojj ska det bli! Träffa folk vi inte träffat på länge, folk som jag aldrig träffat å folk vi bara tycker om ^_^ Det kommer bli en mysig dag och en dag vi alltid kommer minnas!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar