tisdag 24 maj 2011

Finfrukost!

Ush vad Arvid är dålig =( Tänk att man kan bli så sjuk av en sketen liten mygga =( En redig infektion e benet å verkar inte klara medicinen så jättebra... Han va påväg att tuppa av 2 ggr inatt då han va tvungen att gå å kräkas =( Tycker faktiskt riktigt synd om honom. Hög feber å grejjer oxå!

Jag och Adam åkte iaf till Maxi nu på morgonen och köpte en stor baguette till mig och Arvid och Cantaduo till honom å skagenröra till mig ^_^ Blir gott! Om han nu pallar å äta... Ska se om han lever om en stund. Adam sover i bilbarnstolen å det får han göra. Katten kom precis in efter att ha varit ute hela natten å hunden sover i sin filt. Så kul har jag just nu. Å mitt internet tar snart slut oxå så jag kan bli utan tills imorgon... Jobbigt värre =P

Nää, kolla karl å äta frulle!



Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar