torsdag 26 maj 2011

Torsdag morgon!



Eller ja, morgon och morgon... Det börjar gå mot tidig förmiddag =)

Jag trodde faktiskt att jag skulle vara tvungen att kliva upp runt 4-5 imorse, men jag lyckades få Adam att somna om efter en timme *yeah* Att kliva upp 04.00 är inte helt ok tycker jag. Sen vet jag ju att om jag kliver upp med Adam då så går det ca 30-40 min å sen är han helt förstörd och otröstlig för han är så otroligt trött. Det gäller ju bara att övertyga Adam om att det faktiskt är bättre att sova ;) Sova är bra grejjer! Totalt underskattat!



Arvid är hemma idag med. Han är bättre, men är totalt orkeslös å jättetrött. Stackars älsklingen... =( Tycker faktiskt riktigt synd om honom nu. Han har varit så otroligt dålig. =(



Imorgon ska jag åka och köpa refills till vår Angel Care blöjhink. Har tillfälligt stoppat i en plastkasse och stoppar blöjorna i hundbajspåsar men FY SATAN I GATAN vad det luktar skit i skötrummet! USH! Kan ju bara rekomendera Angel Care till er som inte har den! Refillen kostar, men en räcker i en månad å du köper 3-pack. Helt underbara å smidiga! =D





Lär försöka storhandla imorgon oxå. Får nog göra det själv denna gång med, men det gick så bra så förra månaden. =) Jag och Adam är ett bra team ;) Han ligger å ser söt ut å jag rallar runt å handlar ^_^



Vad kan ni mer vilja ha reda på då? Hmm...

Får fundera över frukosten, eller om Adam vill sova så sover jag med! Sjukligt trött ;)

Fick även med en bild till varje liten sak i detta inlägg... Haha! Man har inte roligare än man gör sig! ;)



Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar