tisdag 31 maj 2011

Snigelfart...

Jag vill att morgondagen ska komma typ NUUU!!!

Jag hoppas verkligen att det går bra för jag har fått klarsignal på en sak som jag velat i många många år, men till det så krävs en häst =P Nej det är inget stort osv, men för mig är det stort! Jag säger inget hör förren det är klart, men jag hoppas så otroligt mycket! Pratade med ägaren en snabbis idag oxå och det ska bli otroligt skojj att träffa både henne och Fabbe imorgon =)

Idag då? Idag har jag inte gjort ett skit! Har inte haft ork eller lust. Är lite nere då min bil såldes igår! =( Min älskade lilla präla... Men det va det allra bästa vi kunde göra då jag behöver en lite större bil som kan dra transport och Arvid behöver något extremt billigt att åka till å från jobbet i. Min lilla Clio har gjort sitt för oss å det va dax att lämna den vidare. Sånt är livet men jag har kikat på liknande bilar idag... Hittade en intressant, men den verkar inte finnas kvar. Trist, men sånt är livet!

Har ni förslag på en bra, lite billigare, dragbil som orkar dra transport med häst på B-kort???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar