måndag 30 maj 2011

Provrida!!!

YES!!!
Igår satt jag, som vanligt, och kikade på lite medryttar annonser på bukefalos då jag verkligen vill ut och tävla... Hittade en helt underbar annons som jag inte va sen med att svara på och idag pratade jag och ägaren och på onsdag ska jag träffa henne och Fabbe som han heter å provrida å så! Han är en Hannoveranar vallack född 2002 och verkar vara en häst helt i min smak =) Kommer även få träna och tävla dressyr om intresset finns (JAA intresset finns). Ove Slöör kommer visst till stallet och har träningar och det är något jag absolut kommer testa =D

Nu till mitt största problem... Vilken klubb ska jag tävla för... Ägaren kommer hoppa för Jump Club tyckte jag att hon sa... Men jag då? Hmm!!!

Vilken klubb tävlar du för och vad ger det dig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar