lördag 25 juni 2011

2011-06-25

Shit... Mindre än ett halvår kvar till julafton... =S Jösses vad tiden går...

Gårdagen va iaf trevlig! Vi lämnade Adam hos Sanna å Danne å for till stallet. Jag longerade (iom att jag inte bör upp i sadeln än då jag fortfarande har ont) å Arvid tittade på ;) Sen mockade jag å Arvid fick hjälpa till å tömma kärrorna å fixade mat osv till finaste Fabbe =)





Sen for vi hem å hämtade Adam. Eller ja, Arvid å Sanna åkte till Ica å köpa lite gott å onyttigt å sen gick vi hem å bakade en paj å inväntade sill lunchen som Inger å Uffe så snällt bjussade på =) Underbart gott å lika trevligt =D Tyvärr mådde inte alla så bra å vi vart trötta osv så vi gick hem vid 8 å glodde på tv å sen gick vi å la oss =P Men jag e nöjd iaf!

Idag har vi varit i stallet igen å longerat finingen som va lite på tårna idag. Han vill nog ridas, men han får vänta på sin matte =( Hoppas jag läker snart! Mockade, fixade mat å vatten osv å sen for vi å hyrde en film. =) Kommer inte ihåg vad den heter, men det är en ny sak med Johnny Depp å Angelina Joulie. Får se om den e bra eller ej =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar