fredag 3 juni 2011

Lite hjälp på traven!

Känner att jag verkligen måste börja gå ner i vikt nu! Har ju varit på ett instruktionspass på gymmet på F&S i Ultuna, och det va riktigt skojj! Ser fram emot nästa gång jag ska dit =) MEN... Känner att jag vill skjutsa på det hela så idag köpta jag denna som jag ska testa!



 Tydligen så ska det fungera riktigt bra och är ett kosttillskott så det är inget bantningspiller för sånt törs jag mig inte på!

Chili Burn innehåller naturliga standardiserade microväxtämnen, som verkar i harmoni med din kropp. ChiliBurn ökar förbränningen. Lugnar oroliga och svullna magar. Utvecklad och producerad i Danmark. Chili-burn.
INNEHÅLL PER DAGSDOS AV 2 TABLETTER:
Chili extrakt (Capsium annuum L.) 24 mg Grönt te extrakt (Camelliae sinensis L.) 972 mg Dillfrö extrakt (Anethum graveolens L.) 300 mgIngefära extrakt (Zingiber officinale Roscoe) 100 mg, Pepparmyntolja (Mentha x Piperita L.) 9 mg
Som ni ser så innehåller den inte massa läskigheter utan är något jag vågar mig på =) Uppdaterar er om träning å piller allt eftersom ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar