torsdag 30 juni 2011

Trött!

Ojojoj! Är helt slut!

Kl 09.45 satte vi oss i bilen hela familjen och for till svärmor/farmor i Gränby där Adam skulle få spendera några timmar medans hans föräldrar skulle roa sig på Fyrishov! Men innan Fyrishov blev det en vändra på Gränby Centrum då jag vägrar bada utan kläder =P Köpte iaf ett par badshorts så jag va nöjd! (badar numera i linne å shorts! Så skönt att slippa oroa sig för vad andra tycker om ens fel å brister) Off to Fyrishov å låg i blöt i några timmar med Arvid. Riktigt mysigt å skönt att bryta vardagen lite. Iväg till Maxi å köpte oss en liten bassäng som vi har fyllt med vatten på gräsmattan! =D



Käkade på Sibylla å åkte å hämtade Adam efter det. For hem och, som sagt, fyllde bassängen å sen drog jag vidare till stallet då jag skulle följa med Fabbes ägare på hoppträning. Det va riktigt skojj å se honom på hoppbanan! Han e så duktig på det han gör =) Dressyr eller hopp, det spelar ingen roll ^_^ Kom därifrån 21.25 så jag är lite lätt mör nu jag!

Finingen!


Kasta i mig ett par varma mackor å sen nanna kudden tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar