tisdag 7 juni 2011

Så besviken!

Man får vad man betalar för va? Haha!! Trodde iaf att skiten skulle hålla, men ICKE!!!

Sa till Arvid redan när jag provade mina nya shortchaps från Hööks att den högra kändes skum när jag drog upp (men man drar ju faktiskt ner...) dragkedjan... han sa att det va inbillning å jag tänkte det oxå... tills igår precis innan jag skulle rida!!! Då går dragkedjan upp mitt i!!!!!!! Jävla BAJS!!! Å det som är ännu mera bajs är att jag inte hittar kvittot... Ska dit å klaga i em innan jag hämtar Arvid, men tvivlar på att jag får byta skiten, men hoppas kan man ju alltid!!!


UPPDATERING: JAG HITTADE KVITTOT SÅ NU SKA JAG FAN FÅ ETT PAR HELA SHORTCHAPS!!!

1 kommentar:

  1. Gah. Hööks saker suger. Jag köpte ett par ridskor där för 800:-, jag smorde och höll dom fina, utsatte som inte för lera eller något. Ändå sprack sulan efter max3 veckor. Jag fick inte byta för att jag inte hade kvitto. Jag har fan inte köpt en enda sak där som hållt. Så nu bojkottar jag hööks!!! / carro

    SvaraRadera