fredag 10 juni 2011

Spännande dag!

När pappa slutat jobba så ska han komma å plocka upp oss så får jag låna hans bil! Ska bli soft med en nyare bil med AC!!!! ^_^ Underbart att han lånar ut sin bil! TACK!!!

Sen ska jag och Adam brumma till Kullinge och hjälpa till å få in Fabbe i släpet (inte för att det behövs tror jag, han verkar gå in så snällt så) å sen ska vi följa med på dressyrträning! =) Kerstin i stallet lånar honom då hennes egen häst inte funkar riktigt för tillfället. Ska bli riktigt spännande å se hur han går å beter sig å vad tränaren säger =) Hon ska rida för Eva-Karin Oscarsson så det blir kul =) Hoppas att Adam står ut bara =P Annars får vi helt enkelt åka hem! Det är ju han som bestämmer ;) Hahaha!

Sen hade jag tänkt åka till F&S å plåga mina muskler lite =D Har inte gjort ett smack sen i måndags!!! Sjukt ju... Eller, jag mockade lite i onsdags... Men ja! Måste göra något varannan dag har jag tänkt. Rider jag inte så gymmar jag! Så är planen iaf. Måste faktiskt berömma mig själv och min självbevarelsedrift! Är riktigt imponerad över mig själv! =P Men jag måste gå ner i vikt... När jag köper ett par ridbyxor som är stora åsså kommer jag inte i skiten!!! Det är VIDRIGT!!!! Ush! Men jag skulle nog aldrig klara att banta, å sen är det banne mig inte nyttigt att hålla på så heller! Träna is the shit! Då får man ett sundare utseende oxå istället för den magra svältlooken när man kan räkna revben å se ben i kroppen som man inte borde se... Ser ut som någon som inte fått mat å några månader... Nej tack! Varken hälsosamt eller snyggt! Då är jag hellre tjock!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar