onsdag 13 april 2011

Adams första vaccination!!

Idag fick Adam sina 3 mån sprutor. Arvid fick hålla i honom för jag pallade inte. Höll på att börja gråta redan innan han fick dom... =S Vad hände lixom... Jag har inte brytt mig om när andra får sprutor förr, mer än att jag ogärna tittar på själva sprutningen... Men nu va jag halvt förstörd... Min bebis skulle få ont å jag visste om det. Det va nog det som va problemet. Men han fick sprutorna (som tur va så tog Efwa in en kollega så dom sprutade en i var sammtidigt) å han skrek, som vi visste att han skulle göra... Har aldrig hört honom skrika på det sättet förr =( Lilla hjärtat! Men nu mår han bra iaf. Ligger å sprattlar i sitt gym å pratar för fullt ^_^ mammas modiga kille <3

Nu ska jag äta äggsmörgåsar! MUMS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar