onsdag 27 april 2011

Nyklippt å trasig bil...

Det är en ganska bra summering av dagen ;) Nej men ja...

Ringde svärmor imorse å frågade om Adam kunde vara där några timmar idag oxå (han va där igår när jag gjorde synundersökningen å så) å det gick så bra så. Jag och Adam anlände i Gränby strax efter 09.00 å jag lämnade av honom å åkte vidare till Gränby för att gå till Hårkonstnärerna å ställa mig i kö för en drop-in klipptid. När jag kom så va det ingen där typ så jag fick hjälp på en gång, å det va samma tjej som klippte mig sist så jag va nöjd =) Pratade lite förlossning å så då hon va gravid du å ska ha i september. Det va trevligt =) Efter det gick jag till H&M för att titta efter jeans till Adam som han ska ha på dopet (när klänningen åkt av ;)) å jag hittade faktiskt ett par så nu har han alla kläder han ska ha =) Bara hans föräldrar kvar =P

När jag nästan är framme vid svärmor igen så går biljäveln sönder!!! Något smäller till under bilen å jag trodde det va punka, men inget fel på däcket... Låter typ från höger framdäck varje gång hjulet snurrat ett varv... Så bilen får bo på Atterbomsgatans parkering inatt... =( Fick iaf skjuts av bästa Felix så jag kunde hämta nycklarna till Volvon så fick jag ta den hem. Arvid jobbar över så han tar arbetsbilen hem...

När jag hämtat den så umgicks vi lite med Adams faster Jenny å Adams kusin Karla. Jenny berättade att Cubus hade 30% rea idag så jag lånade en liggvagn å vi tog bussen ner på stan å jag fyndade en tröja! (en likadan som du köpte Sanna, den gula ;)) Är feting nöjd med den iaf =) Efter det åkte vi tillbaka till gränby å jag åkte hem... är skapligt trött, men väldigt nöjd, om man bortser från bilen då...

Nu blir det lite sista mys med sonen innan han däckar å sen är det tv kväll i min ensamhet!

Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar