måndag 18 april 2011

Helgen!

Ja idag är det ju måndag igen. Men det är kort vecka för Arvid på jobbet iaf så jag behöver inte vara ensam å uttråkad så länge! ;) Fast iofs är ju svägerskan å Adams kusiner hemma på påsklov, så ensam e jag ju mest av egen vilja eller ren lathet nu =P Jag gillar att klaga ibland, så är det bara ^_^

Ja helgen då.

I lördags gick jag å Arvid på en underbar lång prommis (kunde gå i linne/t-shirt). Efter det umgicks vi lite med grannarna å kom fram till att vi skulle glo på film å äta lite snask å dricka lite alkohol. Sagt å gjort, vi körde Adam till sin farmor och farfar (där även kusinerna Saga och David redan va) åsså hem å starta kvällen. Det va sjukt trevligt, men avslutades rätt tidigt då vissa inte kan festa som förr ;) Hihi! Nä, men det va ganska lagom tid ändå. Vid 10 ville Daniel att vi skulle gå, så jag, Arvid, Linnéa och Camilla vandrade hem till oss. Satt här å snackade skit å drack lite mer, tills mitt v-rum började snurra lite väl mycket, då gick jag över till vatten =P Linnéa gick någon gång vid 11 tror jag å Camilla satt kvar till typ halv 1 å vi satt å pratade bara. Det va otroligt trevligt å jag vill tacka alla för en toppenkväll! =D

Igår så skulle vi åka å hämta Adam på kvällen, men finaste Jenny (Adams andra faster) skulle hit å köra hem Saga och David samtidigt å fick en plats över i bilen så hon tog med sig Adam oxå! Det va helt underbart att få hem lillfisen tidigt =) Jenny och 4 barn i bilen ^_^ Såg kul ut =D TACK UNDERBARA DU!!! Ida och en UNDERBAR ananas paj kom ut å hälsade på oxå. Det slutade med att Fredrik oxå kom hit efter att han jobbat klart i Knivsta åsså åt vi tacos ihop. Dom åkte vid 9 å då började Big Brother! =D Lagom najs ^_^ (btw så åkte helt rätt människa hem igår! Annie hade gjort sitt!) Ida tog även Adam å gick å bytte blöja på honom å satte på pyjamasen så jag kunde diska å fixa inför middagen. Hihi!

Ja det va nog min helg. Helt underbart lyckad å vill mer än gärna ha liknande helger framöver ^_^



Nästa helg hörde jag något om grillning med Jenny å Felix, men vi får se vad som bjuds. Det är ju påsk å grejjer så =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar