måndag 18 april 2011

Dag 24-27

Har varit dålig igen... Förlåt... Men här har ni lite iaf:


♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.


Oj, det är mycket... jag har alltid haft otroligt lätt för att gråta å gråter när jag är glad, arg, ledsen, besviken, osv osv...

♥ Dag 25 – En första.


Que?
 
♥ Dag 26 – Mina rädslor.


Jag är otroligt rädd för att förlora dom som står mig nära. Har nästan dagligen en oro över att det hänt Arvid något, men det har med min depression å göra tror jag... Men kul är det inte!
Sen e jag höjdrädd, rädd för spindlar å massa annat som dom flesta andra =P

♥ Dag 27 – Min favoritplats. 


Hmm... Måste nog vara ute på Tyvö tror jag. Det är ingen trafik, bara båtar man hör, inga speciella krav utan man bara är! Helt underbart!


"stora" huset

Ska iväg å hämta vatten då det enbart finns å hämta från pumpen.
Med andra ord så finns inget rinnande vatten

Arvid tar en paus i trädfällandet 

Vet inte om detta är bryggan dit båten kommer eller om det är bryggan dit båten kom förr...
En brygga är det iaf! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar