tisdag 12 april 2011

Massa missade dagar!

Ojojoj vad jag varit dålig... men har inte haft lust! Nu får ni senaste veckan:

♥ Dag 15 – Mina drömmar.

Oj... Att Adam får en bra uppväxt, förståss. Att jag hittar mitt drömjobb och får asbra lön på det =P Att jag och Arvid har råd med vårat (snarare mitt) dröm bröllop. Skaffa häst å ut å tävla... Det är väl typ det som är nu!

♥ Dag 16 – Min första kyss.


Haha! Hemma hos en gammal klasskompis i högstadiet... Med en annan gammal klasskompis =P Vilken jävla kväll det va... =P

♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.


Måste nog vara när Adam föddes tror jag... Eller när jag tävlade första gången, på Dorina, en clear round dressyr och fick godkänt tillsammans med Alexandra =) 
 
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.


Hmm... Vet inte faktiskt... Måste det va min? Eller, jag vet inte även om det inte måste va min... När Adam föddes? Det va ju hans födelsedag =)

♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.


Dumt att ångra saker faktiskt, men jag måste säga att jag ångrar att jag inte pluggade mer i gymnasiet!

♥ Dag 20 – Den här månaden.


Är underbar! Våren är här, det blommar här å var å det blir varmare å varmare...

♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.


Orka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar