torsdag 21 april 2011

=(

Mitt paket kom inte idag så jag får så fint vänta till tisdag... men men! Det va nog rätt skönt att jag slapp åka till Knivsta idag då det va kaos med poliser osv där pga en försvunnen kvinna! Hon hittades som tur var välbehållen vid AR. Stackars tantan va dement å hade gått hemifrån =( Tur att det gick så bra iaf. Alla har inte den turen!

Dagen har spenderats mest hemma, men har varit hos svägerskan å Adams kusiner en stund å sen åkte jag och Arvid till Adams farmor och farfar på kvällen =) Mys mys, förutom att Adam vart helt tokigt ledsen å otröstlig. Han va sjukt trött så. Men nu sover han så sött så sött!

Idag har han tagit premiären:




Å lycklig blev han! Han ÄLSKADE att sitta i stolen. Satt å skrattade å jollrade å kikade omkring sig. Han gillade att komma upp i samma höjd som mig vid datorn =P Hihi! Min lilla älskling! <3

Nu är det lång helg för Arvid. Vilket betyder att han är hemma heeela dagarna ^_^ Det gillar vi! =D Enda planen imorgon är en mysig promenad, hela vår lilla familj ^_^ Siba tycker det är så roligt när alla är med. Hon saknar sin husse på dagarna!

Nää, nu ska jag glo på Big Brother!

Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar