onsdag 20 april 2011

Dag 28 å 29

♥ Dag 28 – Det här saknar jag.

Hästarna!!! Absolut det jag saknar mest! Något jag MÅSTE ta upp snarast! Sitter varje dag å kikar på medryttar annonser, men har hittills inte hittat någon som tilltalar min inom ett bra avstånd... Tycker det är lite långt att åka till typ Rasbokil =P

♥ Dag 29 – Mina ambitioner.

Oj... Öhh... Vad menar dom? Mina framtidsplaner eller? Ja isf blir det ju att Adam ska börja på förskola, jag ska börja jobba igen å förhoppningsvis jobba mycket! Skaffa häst på foder, träna å tävla, gå ridledarutbildningen å få jobb på en ridskola där jag även kan ha hästen som jag i framtiden ska köpa ;) Ja, jag har min plan jag ^_^


Karmen på Säva

Alicia på lagga

Tävling med King Creol på Lagga

Tävling med King Creol på Lagga

Tävling med King Creol på Lagga



FY vad jag saknar dom fyrbeta sötsakerna!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar