måndag 25 april 2011

Godmorgon!

Vad ska man hitta på en dag som denna då? Adam hade sina åsikter om att kliva upp redan för en timme sen, men jag lyckades övertala honom om att det va mycket mysigare att ligga kvar å sova =P Så en timme extra fick jag iaf ;)

Imorgon ska jag göra en synundersökning för att se vad jag behöver för styrka på glasögon. Det hände en olycka med mina gamla för några år sen å jag har inte tagit tag i det än... Men den huvudvärk som kommer mer än ofta har bestämt att det är dax nu! Kosta vad det kosta vill, jag måste ha dom! Synd att jag inte visste att olyckan med mina kunde gått på hemförsäkring eller tom djurförsäkringen på hunden som undersökte dom grundligt... Men men, jag vet det om liknande skulle hända igen... Inte helt omöjligt att litet blivande monster vid namn Adam kan undersöka dom i framtiden =P



Funderade på att vara duktig å göra gröt till frukost, meeeen det finns ingen mjölk hemma å då är det faktiskt rätt äckligt! Får bli en kopp te å sen får vi se. Ica öppnar 9 tror jag... fast det är ju röd dag... Hmm! Vi får se som sagt =P

Nää, kanske ska ta å kasta ut hunden en snabbis så hon får göra ifrån sig å sen komma in å mysa med mig å Adam ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar