torsdag 28 april 2011

Sovmorgon!

Idag vaknade jag vid halv 6 av att Adam låg å bökade å höll på. Lät honom vara å låg kvar i sängen. Adam va ju på bra humör å började snacka för fullt. Är han på bra humör behöver jag inte kasta mig ur sängen å det utnyttjar jag ;) Efter 20 mån vart det helt tyst i sängen... Adam somnade om!!! =D Jag va överlycklig å vände mig om och somnade om jag med. Vaknade igen strax efter 8 av att han vaknade igen, men även denna gång låg han å snackade å häll på så jag fick ligga å dra mig!!! =D Vilken härlig start på dagen! =)

Idag hade jag planerat att inte göra ett jota, men har kommit fram till att jag måste åka och handla... Frågan är ju hur mycket jag pallar handla med Adam med... Blir nog till att ta med vagnen iaf så jag kan ha lite skit i den =P Men vi får se! Måste ju inte bränna iväg på studs om man säger så! Dagen är lång å skön å jag behöver inte stressa! Får se om vi ska göra något åt min bil eller om jag bara ska fixa mer parkeringspengar å låta den stå kvar en natt till... Ska ringa Arvid sen å höra vad han tycker!

Imorgon ska vi på middag hos mamma å pappa. Syrran å hennes kille kommer från Bollnäs å hälsar på =) Ska bli skoj. Alla saknar Adam otroligt mycket! ^_^

Å jag höll på att skratta på mig härom dagen!!! Körde hemåt med Adam i bilen å kikar till på honom å ungen hade fått syn på skärmen på kepsen som han hade på sig!!! Hahahahaha!!! Jag va tvungen att ta av honom kepsen för jag skrattade så det nästan blev lite fasligt =P (bara nästan) Men jösses vad rolig han såg ut ^_^ Hihi

Nä, få i mig lite frukost kanske =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar