torsdag 21 april 2011

*gäspar*

Godmorgon! Det där med sömn... Vem behöver sammanlagd sömn egentligen? ;) Nä, det är rätt coolt hur en mamma kropp klarar detta faktiskt! =) Men imorgon börjar helgen för Arvid så snart får jag iaf sovmorgon!!! =D Jag börjar längta rätt ordentligt tills Adam börjar sova hela nätter å kanske inte vaknar mellan 05.00 å 05.30... Hoppas går ju ^_^



Snart är det dax för matmöte på BVC =) Prata om att introducera mat i form av gröt tyckte jag hon sa. Introducera gluten osv. Ska bli mycket spännande å mysigt! =D Insåg igår att min lilla bebis börjar bli rätt stadig nu så snart är det dax att sätta honom i barnstol för första gången tror jag. Men det kan vänta några dagar till. ;) Han behöver ju inte sitta där försen han ska äta =) Då kan det ju vara skönt att ha honom upprätt i egen stol. Å jag lovar er att lägga ut en bild på hur herrn ser ut efter att ätit annat än ersättning. Både min bilder å kladd bilder ;)



Vad bjuder dagen på då? Jag ska kila över till svägerskan när vi sovit en eller 2 ggr till (annar pallar jag inte leva) å sen förhoppningsvis åka till Knivsta å hämta en sak pappa beställt åt mig =D Ja, jag har gått på reklam, men fungerar det ändras hela mitt liv!!! Jag ska även uppdatera er om det!

Detta är vad jag gått på, men har hört otroligt mycket om dom i media, så måste prova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar